تجلیل از همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲

تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 8:27
39 بازدید

این مراسم با حضور مهندس مصطفی بابایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، معاونین و مدیران ستادی و امورهای نه گانه، با استقبال بازنشستگان شرکت، همکاران و خانواده آنان عصر روز سه شنبه دوم آبان ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر برگزارگردید.

مهندس بابایی در این مراسم ضمن خیرمقدم و تقدیر و تشکر از همکاران حاضر در مراسم بیان کرد: وزارت نیرو دو تابستان طلایی را پشت سر نهاد و این موفقیت با تلاش، همت و پشتکار تمام همکاران تحقق یافته است.

وی نقش خانواده‌ها در این موفقیت را بسیار مهم دانسته و اظهار داشت: اگر امروز در اینجا با افتخار اعلام می‌کنیم که شرکت توزیع برق در تابستان خوش درخشید و شهروندان تابستانی بدون خاموشی با برنامه و استرس را پشت سرنهادند، این امر مدیون شما خانواده های محترم است و من در اینجا از همه شما خانواده ها تقدیر و تشکر می نمایم.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت، خدمت روشنایی را مهمترین خدمت این شرکت دانسته و آن را حاصل تلاش کارکنان در شرایط سخت و طاقت فرسا ذکر کرد و یادآور شد: گرما و شرجی بودن آب و هوای غرب مازندران و همچنین مسافرپذیر بودن این منطقه، سبب افزایش سختی کار همکاران برق می شود و از هم اکنون برای تابستان آینده برنامه ریزی می کنیم تا تابستان بعدی را با موفقیت و بدون خاموشی بابرنامه پشت سرگذاریم.
لازم به توضیح است این مراسم با اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی و هنری همراه بود و از خبرنگاران و همکاران شرکت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.