تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 18:03
116 بازدید
کد خبر : 471

آغاز عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت در آینده ای نزدیک

آغاز عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت در آینده ای نزدیک

مدیر عامل آبفا مازندران از شروع عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به زودی خبر داد. به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به پروژه تصفیه خانه کلاردشت اظهار داشت: این پروژه با هدف ارتقای کیفیت

مدیر عامل آبفا مازندران از شروع عملیات اجرایی پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم با ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار به زودی خبر داد.
به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به پروژه تصفیه خانه کلاردشت اظهار داشت: این پروژه با هدف ارتقای کیفیت و کمیت تصفیه آب شرب ، رفع کمبود آب و نیز بهره مندی مردم بیشتری از این نعمت بی بدیل الهی با احداث یک باب مخزن هزار متر مکعبی، ساخت واحد لخته سازی تصفیه خانه، احداث واحد فیلتراسیون تندرو باز ثقلی، نصب واحدهای زلال سازی همچنین احداث حوضچه های بتنی،حوضچه مقسم بتنی و بازسازی ۲۰۰ متر جاده دسترسی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: با بهره برداری از پروژه ارتقای تصفیه خانه کلاردشت و بیرون بشم بیش از ۵۰ هزار نفر مردم منطقه از مزایای آن برخوردار می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.