تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 21:38
128 بازدید
کد خبر : 452

پس از ۳ روز در مشهد مقدس: ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی به ایستگاه پایانی رسید

پس از ۳ روز در مشهد مقدس: ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش زهرا یزدانی به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی این دانشگاه از ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه(ع) آغاز شد و در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد به ایستگاه پایانی رسید.        بر اساس این گزارش، در این نشست سه‌روزه, تحولات کشور و دانشگاه مورد بازخوانی

به گزارش زهرا یزدانی به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی این دانشگاه از ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الائمه(ع) آغاز شد و در روز چهارشنبه ۱۸ مرداد به ایستگاه پایانی رسید.

       بر اساس این گزارش، در این نشست سه‌روزه, تحولات کشور و دانشگاه مورد بازخوانی قرار گرفت تا اساتید با نیروی مضاعف معنوی و فرهنگی، آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید کسب کنند و شروعی آرام و امیدبخش را به بدنه دانشگاه با افق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تمدن‌ساز منتقل نمایند.

       در همین راستا و در روز اول این نشست که از سوی مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار شد، به تبیین اهدافی در راستای شعار سال پرداخته شد.

     دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در این نشست با تاکید بر بهره‌گیری از حضور در جوار بارگاه امام هشتم(ع) و با اشاره به اقدامات انجام‌شده بیان داشت: بر اساس شعار این نشست, انتظار می‌رود اساتید دانشگاه با انرژی مضاعف، آغازی دغدغه‌مندانه و آرام را در کنار دانشجویان و مدیریت دانشگاه جهت ارتقای امور آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی رقم بزنند.

       در ادامه، حجت‌الاسلام دکتر سید باقر حسینی مسوول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در جمع اساتید این دانشگاه، با نقل روایتی از امام رضا(ع) و توصیه‌هایی که به حضرت عبدالعظیم حسنی داشتند، انتظارات امام از شیعیان را بیان کرده و سپس به نکاتی درخصوص وظایف و انتظارات مقام معظم رهبری نسبت به دانشگاه و دانشگاهیان در بیانات ایشان اشاره کرد.

       دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران نیز در این نشست، نقش اساتید در مقابله با آسیب‌ها و انتقال امید به دانشجویان را حایز اهمیت برشمرد و بر انجام هرچه درست‌تر این وظیفه و رسالت مهم تاکید کرد.

      هم‌چنین دکتر رشیدی دبیر هم‌اندیشی دانشگاه ضمن بیان انتظارات از اساتید، گزارشی از برنامه‌های انجام‌شده و افق پیش رو ارایه داد.

        این نشست در روز دوم نیز با بیان نکات و انتظاراتی آموزشی از سوی معاون آموزشی دانشگاه ادامه یافت.

     یادآور می‌شود: هر ساله بنا به مصوبه هیات رییسه دانشگاه مازندران، در ایام تعطیلات تابستانه دانشگاه، مراسم هم‌اندیشی اعضای هیات علمی به همراه خانواده‌های آنان و هم‌چنین مراسم هم‌اندیشی کارمندان دانشگاه با همراهی خانواده‌های آنان هر کدام به مدت سه روز به‌طور جداگانه تحت عنوان ضیافت اندیشه در کنار بارگاه مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) با حضور جمع کثیری از اساتید و یاوران علمی و مسئولان و مدیران دانشگاه برگزار می‌شود که در این دوره، ۷۰ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به همراه خانواده در این ضیافت حضور دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.