تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 19:01
103 بازدید
کد خبر : 432

تقدیر و تشکر سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران از اصحاب رسانه و خبرنگاران

تقدیر و تشکر سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران از اصحاب رسانه و خبرنگاران

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران ضمن تقدیر و تشکر به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و خبرنگاران ، تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه برای مدیریت مصرف تاثیرگذار است. سرپرست روابط عمومی گاز مازندران با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه برای مدیریت مصرف انرژی بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت:

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز مازندران ضمن تقدیر و تشکر به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و خبرنگاران ، تاکید کرد:

نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه برای مدیریت مصرف تاثیرگذار است.

سرپرست روابط عمومی گاز مازندران با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه برای مدیریت مصرف انرژی بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: به دنبال نقش‌آفرینی قابل‌تقدیر رسانه‌ها در زمستان سال گذشته شاهد بودیم که مردم همراهی بسیار خوبی با برنامه‌های مدیریت مصرف گاز داشتند و نتیجه این تعامل و همراهی، حفظ پایداری شبکه‌ها در زمان اوج مصرف بود.

سید مهدی حسنی همزمان با روز خبرنگار در نشست با واحد خبر و تحریریه خبر صدا و سیما، خبرگزاری فارس، روزنامه های سراج، راوی ملت و کرانه ضمن تقدیر و تبریک ۱۷ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اهمیت و گستردگی ابعاد مختلف فعالیت صنعت گاز در کشور افزود: مسائل و ابعاد مربوط به صنعت گاز بسیار گسترده است و پیچیدگیهای خاص خود را دارد و لازم است رسانه ها این ابعاد را برای مردم روشن کنند.

گفتنی است، در ادامه این نشست مدیران مسئول روزنامه ها و خبرگزاری ها به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در این زمینه پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.