تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 18:20
50 بازدید
کد خبر : 492

بهره مندی۲۰۰ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در طرح جهاد آبرسانی

بهره مندی۲۰۰ روستای مازندران از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در طرح جهاد آبرسانی

مدیر عامل آبفا مازندران از بهره مندی ۲۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در طرح جهاد آبرسانی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان اظهار داشت: ۱۹

مدیر عامل آبفا مازندران از بهره مندی ۲۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در طرح جهاد آبرسانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان اظهار داشت: ۱۹ پروژه در ۱۰ شهرستان برای آبرسانی به ۱۲۸ روستا در دست اجراست که در پایان طرح ۲۰۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.
وی حجم کل عملیات را شامل حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه ، بهسازی ۷ دهنه چشمه ، احداث ۷۲ باب مخزن زمینی به حجم ۱۳۹۲۰ مترمکعب ، ساخت و تجهیز ۳۶ واحد ایستگاه ‍‍ پمپاژ ، اجرای خط انتقال به طول ۱۷۷ کیلومتر و شبکه توزیع به طول ۳۰۹ کیلومتر همچنین نصب ۹ دستگاه پکیج حذف آهن ، تعبیه فیلتر بتنی به حجم ۵۰۰ لیتر در ثانیه ، نصب و راه اندازی ۱۵ دستگاه دیزل ژنراتور و جابه جایی ۲۸۰۰ فقره انشعابات بیان کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به حجم عملیات انجام شده گفت: تاکنون ۴۸ باب مخزن زمینی به حجم ۷۶۶۰ مترمکعب تکمیل شده و ۷ باب مخزن دیگر به حجم ۲۲۰۰ در دست اجراست در همین راستا عملیات اجرایی۷۷ کیلومتر خط انتقال ، ۱۰۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۲ واحد ایستگاه پمپاژ نیز به اتمام رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/xukarevk/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420