تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 19:04
96 بازدید
کد خبر : 438

تاکید استاندار مازندران بر گره گشایی در اجرای طرح گازرسانی منطقه لاریجان آمل

تاکید استاندار مازندران بر گره گشایی در اجرای طرح گازرسانی منطقه لاریجان آمل

استاندار مازندران برای رفع موانع اداری بین اداره کل راهداری و شرکت گاز استان با هدف گازرسانی به حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان آمل تاکید کرد. ‎   به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، سید محمود حسینی‌پور در بازدید از طرح‌های گازرسانی حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان شهرستان آمل جهت تسریع و گره

استاندار مازندران برای رفع موانع اداری بین اداره کل راهداری و شرکت گاز استان با هدف گازرسانی به حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان آمل تاکید کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، سید محمود حسینی‌پور در بازدید از طرح‌های گازرسانی حدود ۳۰ روستای بخش لاریجان شهرستان آمل جهت تسریع و گره گشایی از اختلافی که بین شرکت گاز مازندران و اداره کل راهداری وجود داشت در منطقه حاضر شد.

طرح گازرسانی در محور آمل به تهران از رستوران صالحی تا آب اسک و از طرف دیگر تا تونل وانا به علت اختلاف بین اداره کل راهداری مازندران و شرکت گاز استان بر سر صدور مجوز جهت شبکه گذاری کنار جاده هراز، طرح متوقف مانده بود.

استاندار مازندران در حاشیه بازدید از این محور گفت: جاده هراز یک جاده بین المللی است و حساسیت‌های اداره کل راهداری قابل درک است اما دلیلی وجود ندارد که طرح متوقف شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت مسیر جاده هراز، شرکت گاز عملیات‌ اجرایی را از ۱۰۰ متری بیشتر افزایش ندهد و بعد از اتمام این میزان ۱۰۰ متر بعدی را اجرا کنند.

حسینی پور تصریح کرد: بر اساس قولی که به مردم داده‌ایم باید به وعده خود عمل کنیم و در اجرای طرح ها گره گشایی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.