تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 18:03
43 بازدید
کد خبر : 474

تقدیر فرمانده سپاه کربلا مازندران از مدیرعامل آب و فاضلاب استان

تقدیر فرمانده سپاه کربلا مازندران از مدیرعامل آب و فاضلاب استان

به دلیل مشارکت و همدلی در برگزاری سومین رزمایش جهادگران فاطمی، سرتیپ دوم پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل آب وفاضلاب استان تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در بخشی از متن این تقدیر آمده است: تلاش های ارزنده شما در تبیین و ترویج ضرورتهای بکارگیری

به دلیل مشارکت و همدلی در برگزاری سومین رزمایش جهادگران فاطمی، سرتیپ دوم پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از مهندس بهزاد برارزاده مدیرعامل آب وفاضلاب استان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در بخشی از متن این تقدیر آمده است:
تلاش های ارزنده شما در تبیین و ترویج ضرورتهای بکارگیری فنون و مهارتها، ابزار و اطلاعات نوین در گسترش و ارتقای فعالیتهای جهادی، قابل تقدیر و بدون شک زمینه ساز دستیابی و تحقق آرمان محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی است.
سپاه کربلای مازندران ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از جنابعالی به منظور مشارکت و همدلی در برگزاری سومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران، مزید توفیقات شما را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/xukarevk/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420