تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 21:50
58 بازدید
کد خبر : 468

در پی هتاکی به مقدسات اسلام صادر شد: بیانیه‌ رییس دانشگاه مازندران در محکومیت قرآن‌سوزی در کشور سوئد

در پی هتاکی به مقدسات اسلام صادر شد: بیانیه‌ رییس دانشگاه مازندران در محکومیت قرآن‌سوزی در کشور سوئد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی هتاکی مجدد مزدوران رزیم صهیونیستی و عمال استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن در کشور سوئد، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در بیانیه‌ای این اقدام شنیع و مذبوحانه را محکوم کرد.          در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی هتاکی مجدد مزدوران رزیم صهیونیستی و عمال استکبار جهانی در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن در کشور سوئد، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در بیانیه‌ای این اقدام شنیع و مذبوحانه را محکوم کرد.

         در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

       مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر، بار دیگر اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و دل مسلمانان جهان را به درد آوردند. تکرار اجازه دولت سوئد به یک انسان‌نما برای هتک حرمت مجدد به قرآن کریم، دروغ بودن آزادی، عدالت، احترام به حقوق بشر، احترام به عقاید و مبارزه با نژادپرستی را که شعار غرب است را نشان می‌دهد که هدفی جز برانگیختن نفرت، هرج و مرج بین مردم و پیروان ادیان توحیدی در خدمت اهداف صهیونیسم جهانی، جنبش ماسونی و قدرت های استکباری را ندارد.

       به انجام مجدد عمل زشت و شنیع قرآن‌سوزی در سوئد که با مجوز دولت این کشور صورت گرفت، نباید به عنوان یک رویداد تصادفی نگاه کرد،  بی‌شک این اقدامات نابخشودنی و اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و ریشه در اندیشه‌های غیر‌توحیدی و دین‌گریزانه دارد و پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.

       ملت‌های مسلمان حفظ قداست قرآن کریم را خط قرمز خود دانسته و هیچ‌گاه در برابر اقداماتی موهن مانند آنچه در سوئد رخ می‌دهد سکوت نخواهند کرد. این‌جانب قویا اهانت صورت گرفته علیه قرآن کریم در سوئد را محکوم کرده، از تمامی آزادگان جهان، ایستادگی به هر شکل ممکن در برابر این‌گونه هتاکی‌ها و بی‌احترامی‌ها به ساحت مقدس اسلام و کتاب آسمانی قرآن را خواستارم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/xukarevk/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420