تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:32
57 بازدید
کد خبر : 494

۳۵۰ خانوار طالش محله رامسر به زودی از آب شرب سالم بهره مند می شوند

۳۵۰ خانوار طالش محله رامسر به زودی از آب شرب سالم بهره مند می شوند

مدیر عامل آبفا مازندران از بهره مندی ۳۵۰ خانوار روستای طالش محله رامسر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستای طالش محله رامسر اظهار داشت:

مدیر عامل آبفا مازندران از بهره مندی ۳۵۰ خانوار روستای طالش محله رامسر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در آینده ای نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در گفتگویی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستای طالش محله رامسر اظهار داشت: این روستا ۳۵۰ خانوار دارد که برای آبرسانی به اهالی، عملیاتی شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی۱۰ لیتر در ثانیه ، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶۰۰ متر ، تکمیل اتاقک و نصب تابلو برق همچنین محوطه سازی چاه اجراء شده است.
وی اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به طالش محله را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به زودی مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/xukarevk/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420